24. října 2022

Byliny a imunita – přednáška

čtvrtek 3. 11. 2022, 17 hodMuzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
1
4|15 Baťův institut, budova 15, sál B, Vavrečkova 7040, Zlín

Pan Petr Hába osvětlí roli a reálné možnosti léčivých bylin v ovlivnění funkce našeho imunitního systému. Nebudou chybět ani témata zabývající se její nedostatečností u onkologických nebo infekčních onemocnění, či poruchy její regulace jako jsou autoimunitní onemocnění, roztroušená skleróza, onemocnění štítné žlázy, alergie atd.

Vstupné: 60,- Kč základní, 40,- Kč snížené

www.muzeum-zlin.cz


3 komentáře:

  1. Tak to je škoda, že jsem o této přednášce nevěděla. To mě fakt mrzí. Dělala jsem totiž zhruba měsíc zpátky bylinné sirupy a říkala jsem si, že by se mi hodila nějaká rada nebo inspirace na to, jak to posunout zase na další úroveň. Tak snad třeba příští rok. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byliny mají nespočet výhod, a je skvělé, že se jim věnuje tolik pozornosti, zejména v oblasti posilování imunity. Já osobně jsem nedávno objevila účinky kratomu a jsem ohromena, jak mi pomáhá překonávat únavu. Je to skvělý přírodní doplněk stravy a kratom druhy mi pomáhají k relaxaci, zvládání stresu a zlepšení nálady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, souhlasím, že byliny a přírodní produkty mají skutečně pozitivní vliv na naše zdraví. Je bezvadné, že jste objevila účinky kratomu a že vám pomáhá s únavou. Je to přírodní doplněk, který může být pro mnoho lidí skvělou volbou. Já jsem si oblíbila Krupa Kratom, kterými pomáhá se stresem a doplňuje mi energii.

      Vymazat